czwartek, 6 marca 2014

Liebster Blog Award


Niedawno zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez klik ;) Jest mi bardzo miło, dziękuję.

1.Twoja ulubiona blogerka to?
Uwielbiam wiele blogerek, ale najczęściej odwiedzam blog Łucji oraz Gabrieli
2.Masz jakies marzenie?
Jak każdy. ;)
3.Jesteś optymistką czy raczej pesymistką?
Trudno mnie określić jako optymistkę, ale pesymistką też nie jestem. Chyba raczej wolę pojęcie realistka.
4.Pisanie postów sprawia ci przyjemnośc?
Oczywiście ;> Teraz postanowiłam pisać częściej i mam nadzieję, że mi się uda.
5.Na blogu jestem od?
Od 2012r. ale poważniej zaczęłam do tego podchodzić w 2013r.
6.Jak widzisz swoją przyszłość?
Hm... może nadal będę prowadzić bloga, chciałabym się rozwijać jako fotograf albo robić coś w tym kierunku, znaleźć swoją drugą połówkę, cieszyć się życiem, mieć wspaniałych przyjaciół, być zdrową.
7.Dzień bez internetu to?
..dzień stracony. Haha, nie no, przyda się czasem troche wolnego od internetu.
8.Najbardziej wartościowa piosenka?
9.Czy podobasz się sobie?
Raczej nie, gdybym mogła, zmieniłabym w sobie wiele rzeczy. Podobają mi się w sobie oczy, które też często mnie denerwują z powodu częstej zmiany koloru tęczówek (tak, wiem, dziwne..)
10.Tolerujesz swój wygląd?
To wiąże się z wcześniejszym pytaniem - nie.
11.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Chciałam spróbować czegoś nowego. ;)

Nominuję wszystkich, którzy to czytają! ;)
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Masz jakieś hobby?
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
4. Ostatnia przeczytana przez Ciebie książka godna uwagi to..?
5. W jakich sklepach najczęściej kupujesz?
6. Co cenisz w drugiej osobie?
7. Twój cel w życiu to...?
8. Wiążesz swoją przyszłość z blogowaniem?
9. Co sądzisz o internetowych znajomościach?
10. Kogo uważasz za swój autorytet?
11. Gdzie chciałabyś pojechać?

13 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi . Ja czasami biore udzial LBA
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji ;)

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog
    zapraszam na mojego

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisana notka, twojego bloga czyta się z lekkością! Super :)

    ✿http://its-l0vely.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :*
    Obserwuję i liczę na to samo :3

    http://aworld-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :)
    Zapraszam do siebie :)
    barcio20079.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam http://martfotofashion.blogspot.com/
    obserwujemy? jeśli tak- obserwuj i napisz u mnie w komentarzu c;

    OdpowiedzUsuń

  9. interesujacy post ;)
    obserwacja za obserwację? -jesli tak to zacznij ;3


    ♥http://vanaandmony.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń
  10. nie można narzekać na swój wygląd, trzeba go zaakceptować :D
    sweet-and-sour-bun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji, nie podejmę się, bo już robiłam na blogu LBA:D Wiadomo, każdy ma kompleksy, ale powinnaś polubić siebie taką, jjaką jesteś i zacząć się do siebie przyzwyczajać. Każdy jest piękny i każdy ma zalety :)) ! HARIZON-HELF.blogspot.com :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję : )